Skip to content

اختای طاهری از فراهم شدن زمینه اشتغالزایی برای بیش از 1 هزار نفرخبر داد

Home مصاحبه ها مقالات ... اختای طاهری از فراهم شدن زمینه اشتغالزایی برای بیش از 1 هزار نفرخبر داد
5/5 - (1 امتیاز)

اختای طاهری، معاون و مشاور طرح و برنامه شرکت جهان اروم اُیاز خبر داد

نشست تجاری فعالان برتر صنعت نساجی و پوشاک با کارگزاران تجاری، با حضور مشارکت کنندگان در این حوزه، به منظور معرفی خدمات نوین و مذاکرات رودررو، شامگاه دوشنبه در “هتل پارسیان اوین” در تهران برگزار شد.

به گزارش تهران پرس؛ نشست تجاری فعالان برتر صنعت نساجی و پوشاک با کارگزاران تجاری، با حضور مشارکت کنندگان در این حوزه، به منظور معرفی خدمات نوین و مذاکرات رودررو، شامگاه دوشنبه در “هتل پارسیان اوین” در تهران برگزار شد.

بزرگترین تولید کننده پارچه رو مبلی خاورمیانه

در این نشست، اوختای طاهری معاون و مشاور طرح و برنامه شرکت جهان اروم ایاز گفت: این شرکت به‌عنوان بزرگترین تولید کننده پارچه رو مبلی خاورمیانه، از سال ۹۷ فعالیت خود را شروع کرد، به‌ طوری‌ که در فاز اول توانست زمینه اشتغالزایی ۲۰۰ نفر را فراهم کند.

اشتغالزایی برای بیش از 1 هزار نفر

وی با بیان اینکه این شرکت بزرگترین تولید کننده پارچه رو مبلی و پرده‌ای در ایران است افزود: در حال نیز با بهره برداری از فازهای جدید، میزان اشتغالزایی این شرکت به بیش از 1 هزار نفر رسیده است.

اجرای رویکردهای سیستماتیک

اختای طاهری، علت موفقیت این شرکت را سعی در اجرای رویکردهای سیستماتیک دانست و خاطر نشان کرد: استفاده از فناوری‌های نوین، ماشین آلات به روز و منابع انسانی جوان موجب شد تا این شرکت موفقیت‌های زیادی را در زمینه فعالیت خود به‌ دست آورد.

فرصت شناخت و تعامل با کارگزاران و تجار

اختای طاهری؛ همچنین حضور این شرکت در این نشست را، شناخته شدن این شرکت نوپا دانست و بیان داشت: با حضور در اینگونه نشست‌های اقتصادی می‌توان زمینه و فرصت شناخت و تعامل با کارگزاران و تجار و همچنین تامین کنندگان کالا در حوزه نساجی را فراهم ساخت.

ایجاد ارتباطات بیشتر و هم افزایی‌ها

به اعتقاد معاون و مشاور طرح و برنامه شرکت “جهان اروم ایاز”، به طور قطع توسعه در کسب و کارها، ایجاد ارتباطات بیشتر و هم افزایی‌ها از جمله محاسن شرکت در اینگونه نشست هاست که به نظر می‌رسد شرکت ما می‌تواند در ایجاد اینگونه ارتباطات موفق باشد.

گفتنی است در این نشست، علی مرادی مدیر عامل شرکت سامع پاد نوین و برگزار کننده نمایشگاه، مجید زنگوئی رئیس انجمن بین المللی کارگزاران تجاری و دبیر اجرایی نشست، مهدی کریمی رئیس شورای سیاستگذاری فدراسیون توسعه علوم وفناوری کشورهای اسلامی،علی اژدرکش رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف ایران،محمد جعفر شهلایی نژاد رئیس انجمن صنایع نساجی ایران، سید محمد مقدسی رئیس جامعه متخصصین نساجی ایران، علیرضا نوری مدیر عامل شرکت جهان اروم ایاز، کوروش صاحب جمعی رئیس انجمن کارفرمایی تولیدکنندگان و ماشین آلات و قطعات نساجی ایران، بهرام شهریاری نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و مهدی اقتصادی رئیس مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق بازرگانی ایران، از جمله سخنرانان بودند.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *