Skip to content

کارآفرینان درونگرا به این 4 نکته مهم توجه کنند

Home وبلاگ کارآفرینان درونگرا به این 4 نکته مهم توجه کنند
5/5 - (1 امتیاز)
آیا شما یک کارآفرین درونگرا هستید؟

اگر برای ملاقات با مشتری احساس اضطراب می‌کنید یا در شرایطی قرار می‌گیرید که باید دیگران را ترغیب یا تحت تأثیر قرار دهید، پس می‌توانید خود را یک کارآفرین درون گرا بنامید. تعاملات انسانی انرژی شما را تخلیه می‌کند. فروش مانند بالا رفتن از قله اورست است. به طور خلاصه می توان گفت، شما در موقعیت‌های اجتماعی پیشرفت می کنید، بنابراین باید بتوانید روش های فروش را فرابگیرید.



کارآفرینان در دنیای متقاعد کننده، کاریزماتیک، برون ریز، گران و غیره دیده می‌شوند‌؛ شما به عنوان یک فرد درونگرا چگونه می‌توانید بر دیگران تأثیر بگذارید؟ چگونه محصول یا خدمات خود را به افراد احتمالی بفروشید؟

این یک افسانه است که برون گراها به تنهایی می‌توانند در تجارت موفق شوند. برخی از کارآفرینان موفق مانند لری پیج، وارن بافت، مارک زاکربرگ، استیو وزنیاک و الون ماسک افراد درون گرا هستند که اکنون در دنیای تجارت بسیار موفق هستند.

پیشنهاد: 15 قدم طلایی برای موفقیت در تجارت را بخوانید

آیا افراد درونگرا می‌توانند در تجارت موفق شوند؟

افراد درونگرا 25 تا 40 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند. آنها ویژگی‌های بسیاری دارند که باعث تمایزشان از بقیه می شود و در نهایت به آنها کمک می‌کند تا در کاری که انجام می‌دهند موفق شوند. اگر درست بازی کنید‌، درونگرایی شما می‌تواند به یک سرمایه بزرگ در دنیای تجارت تبدیل شود. افراد درونگرا برخی از خصوصیات عالی را که برای دنیای تجارت مناسب است به نمایش می‌گذارند.

شما مهارت شنیداری برتر دارید

شما فقط وقتی حرفی برای گفتن دارید صحبت می‌کنید

شما یک ناظر دقیق هستید

شما همکاران خود را با دقت انتخاب می‌کنید

شما مشکل گشا هستید



4 نکته برتر در زمینه فروش برای کارآفرینان درونگرا

کارآفرینان درونگرا می‌توانند به اندازه برون گراها در فروش اقناع کننده باشند، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با نقاط قوت خود بازی کنید.


از مهارت‌های نرم خود بهره ببرید


 

مهارت شنیداری برتر و توجه متمایز به شما در ایجاد اعتماد مشتری کمک می‌کند. به سادگی به صحبت‌های احتمالی خود گوش داده و به چالش‌ها، مبارزات و راه حل‌های آنها دقت کنید.

بر خلاف برون گراها که همیشه به این فکر می‌کنند که بعد چه بگویند یا مشتاقانه منتظر فرصت صحبت خود هستند، افراد درونگرا از مزیت بزرگ استفاده از صفات کیفی خود در بستن فروش برخوردار هستند. گوش دادن به شما کمک می‌کند تا با چشم اندازهای خود ارتباط برقرار کنید، نیازهای مشتریان را کشف کنید و به آنها بگویید که در حال گوش دادن هستید و دنیای آنها را درک می‌کنید.

مکالمه‌های عمیق یک به یک داشته باشید


 

گفتگو با افراد بزرگتر برای افراد درونگرا می‌تواند چالش برانگیز باشد. درعوض، سعی کنید مکالمات فردی در مورد آینده خود داشته باشید. موارد مشترک را پیدا کرده و در مورد آنها بحث کنید، سوالات جالب بپرسید و از نزدیک به پاسخ‌های آنها گوش دهید، از دفتر آنها تعریف کنید، در مورد ترافیک یا آب و هوا و… صحبت کنید.

صحبت‌های کوچک ممکن است به نظر برسد که وقت تلف کردن است، اما اینطور نیست. شما در حال ایجاد یک رابطه با آینده خود هستید. فروشندگان موفق برای اعتماد سازی با چشم انداز خود وقت می‌گذارند. زیرا به محض جلب اعتماد آنها، سایر جزئیات مانع فروش نمی‌شود و به احتمال زیاد منبعی خواهید بود که در طولانی مدت به آن متوسل می‌شوند.

برای شارژ مجدد وقت بگذارید


 

برخلاف برون گراها، افراد درون گرا انرژی بی پایان ندارند. به همان اندازه که برای خود، شارژ مجدد نیاز دارید، استراحت کنید. دریغ نکنید که بین جلسات با مشتریان خود استراحت کنید. به خودتان زمانی اختصاص دهید تا افكارتان را تنظیم كنید و صحبت‌های بعدی را تمرین كنید.

به عنوان یک فروشنده درون گرا، شرکت در سمینارها و رویدادهای طولانی و ایجاد شبکه با افراد زیاد برای تولید سرنخ دشوار است. همچنین شبکه بیش از حد می‌تواند احساس تان را بیش از حد تحریک کند. اما خبر خوب این است که شما رئیس خود هستید. برنامه خود را طراحی کنید و به خودتان زمان کافی برای شارژ اختصاص دهید.

آنچه را که افراد موفق انجام می‌دهند، انجام دهید


 

لازم نیست همه کارها را انجام دهید. اجازه دهید CRM کار شما را خودکار انجام بدهد. فروشندگان موفق از سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) استفاده می‌کنند. آنها نظارت بر روند فروش، عملکرد تیم و فروش اهرمی را آسان می‌کنند. CRM به شما نمای 360 درجه از آینده‌تان می‌دهد. با نشستن راحت در پشت صفحه دیجیتال خود، می‌توانید برای پیگیری‌های ایمیل ها اقدام کرده و لیست مخاطبین را به روز کنید.



 

برای تقویت روند فروش خود، می‌توانید از گروه ثبت ثبتینه که زیر مجموعه‌ای از شرکت آرون است، کمک بگیرید و پیشنهادات را با CRM مورد علاقه خود ادغام کنید.

 

 

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *