Skip to content

فروش بیشتر با هزینه کمتر

Home مقالات وبلاگ فروش بیشتر با هزینه کمتر
5/5 - (1 امتیاز)

در شرایطی که بسیاری از مشاغل کوچک دنیا با مشکل روبرو هستند، فروش بیشتر با هزینه کمتر تنها و سریعترین راه برای بازگشت به مسیر درست است. این درحالی است که اکثر افراد به این فکر می‌کنند که باید برای سود بیشتر زیاد هزینه کنند، اما غافل از اینکه بسیاری از مشاغل برای تقویت و یا راه اندازی نیاز به هزینه‌های کلان ندارند.

به جای استرس؛ به تأمین اعتبار برای روش‌های متعدد تبلیغات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فکر کنید. کارهای دشوار نیاز به راه حل‌های خلاقانه دارند و راه حل‌های مناسب بدون سرمایه گذاری‌های کلان می‌توانند بازدهی زیادی داشته باشند.

برقراری ارتباط موثر

عوامل موثر در برقراری ارتباط با مشتری

برقراری ارتباط موثر

برای فروش بیشتر با هزینه کمتر؛ قبل از اینکه بتوانید مشتریان بالقوه را وارد سیستم کنید، باید بدانید که آنها در مورد چه چیزی فکر می‌کنند. یادگیری نحوه ارتباط متقابل با تجارت به شما کمک می‌کند تا زمینه‌های فروش موثرتری ایجاد کنید. ممکن است دشوار به نظر برسد‌، اما یک راه آسان برای شروع این است که شبکه‌های اجتماعی خود را بدرستی راه اندازی کنید.

با کمک شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و وب سایت تمایلات مخاطبین خود را دانسته و همچنین می‌توانید محتوایی را که آن‌ها نیاز دارند را برایشان حاضر کنید. شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به شما نشان دهد که چه محتوایی با کسانی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید بیشتر طنین انداز است. ایمیل خیلی سریع جواب نمی دهد، بنابراین بیشترین بهره را از رسانه ها بگیرید تا بتوانید بعدا حداکثر بازدهی را داشته باشید. 

ارتبا با مشتری

با مخاطب در ارتباط باشید

یکی از ساده ترین راه‌ها برای فروش بیشتر با هزینه کمتر، شفاف سازی اقدامات عملی شما است. این باید در وب سایت شما و در همه سیستم عامل‎های رسانه‌های اجتماعی شما نشان داده شود. برای یک دوره آموزشی رایگان که توسط تیم متخصص ثبتینه ارائه می‌شود ثبت نام کنید، تقریباً هر چیزی را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. این بهترین فرصت شماست تا مشتریان بالقوه خود را از طریق ارتباطات دیجیتال درگیر کنید.

برای محتوای سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود از رنگ‌ها، تصاویر و فونت‌های چشم نواز استفاده کنید و مطمئن شوید به راحتی قابل مشاهده است. هرچه بیشتر دقت کنید، نتایج بهتری خواهید داشت.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: 4 نکته مهم رنگ‌های مناسب برای برندها

عادت‌های مشتریان خود را بیاموزید

برقراری ارتباط موثر و مداوم روش‌های عالی برای شروع تجارت با مشتری و افزایش فروش است. جهت نگه داشتن کیفیت تجارت و تسهیل آن به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارید. ممکن است به نظر گران تمام شود‌، اما CRM های زیادی بدون هیچ گونه هزینه اولیه در دسترس است.
مدیریت ارتباط با مشتری

انتخاب یکی از این موارد به شما امکان می‌دهد بدون تعهد مالی مزایای آن را کشف کنید. با استفاده از CRM می‌توانید علایق مشتری را ارزیابی کنید، خریدهای گذشته را مشاهده کرده و هر نقطه ضعفی که ممکن است با آن روبرو شوید را مرور کنید. هرچه این داده‌ها بیشتر باشد، میزان فروش شما نیز موثرتر خواهد بود.

برای دریافت مشاوره رایگان در این باره می‌توانید با متخصصین شرکت ثبتینه در ارتباط باشید. ارتباط با ثبتینه

حضور آنلاین خود را به حداکثر برسانید

اگر مشتریان از وجود شما اطلاع نداشته باشند، نمی‌توانند سفر خود را با شما آغاز کنند. روشی که برای ایجاد مشاغل بیشتر با هزینه‌های کم اغلب نادیده گرفته می‌شود این است که مطمئن شوید می‌توانید به صورت آنلاین دیده شوید. وب سایت خود را بهینه کنید، از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید و حضور خود را در Google گسترش دهید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات به روز شرکت در وب سایت شما وجود دارد. یافتن مواردی از قبیل نحوه تماس با شما، آنچه شما ارائه می‌دهید و محتوای جامعی از خدمات و یا محصولات باید در سایت شما قرار گرفته باشد.
حضور آنلاین

در رسانه‌های اجتماعی که به احتمال زیاد مشتریان شما در آن حضور دارند، حساب ایجاد کنید. پس از حضور، مرتباً با مخاطبان خود تعامل کنید. اگر در حال حاضر وب سایت و رسانه‌های اجتماعی قدرتمندی دارید، بیشتر آنها را تقویت کنید.

کاری کنید که مشتری‌ها برای شما تبلیغ کنند

کاری کنید مشتری ها شمارا تبلیغ کنند

یک مشتری راضی می‌تواند یک ابزار بازاریابی عالی برای تجارت کوچک شما باشد. با بهترین مشتریان خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که انتقادات و پیشنهاداتشان را برایتان ارسال کنند. اگر مشتری بالقوه نقد یا نظر مثبت خود را در سیستم شما لمس کند، احتمال اینکه مشتریان بیشتری برایتان معرفی کند، زیاد است. طبق گزارشات در جوامع بین الملی، بیش از 80٪ از مصرف کنندگان در سراسر جهان به توصیه‌های دوستان و خانواده خود اعتماد دارند. علاوه بر این، دو سوم از نظرسنجی‌ها اظهار داشتند که به نظرات مصرف کننده در اینترنت اعتماد دارند. بررسی‌های آنلاین و بازاریابی دهان به دهان از موثرترین استراتژی‌های موجود هستند و هر کدام هزینه‌های بخصوصی دارند.

ارزش ویژه برای مشتریان با ارزش

ارائه تخفیف رایج ترین انگیزه برای مراجعه است، اما خود را محدود نکنید. آنچه مشتریان درباره کسب و کار شما ارزش قائل هستند را بسنجید و به آنها پاداش بیشتری بدهید. شما نه تنها مشتری‌های جدیدی پیدا می‌کنید. شما همچنین باعث تقویت روابط موجود می‌شوید.

یک شبکه کوچکتر قوی داشته باشید

اگر می‌خواهید یک مسیر بازاریابی مستقیم تری را دنبال کنید، با جلوگیری از فعالیت‌های بزرگ، در هزینه خود صرفه جویی کنید. توانایی خرید مشتریان یکسان نیست. در فصل تعطیلات (مواقعی که برخی از جوامع بازار هدف شما کسب درآمد چندانی ندارند) آگهی‌های محلی نیز می‌توانند بازار شما را تحت تاثیر قرار بدهد. برای جلوگیری از این کار، از طریق تبلیغات دیجیتال هدفمند، به مخاطبان کم مصرف و با پتانسیل بالا دسترسی پیدا کنید.

ایجاد روابط حرفه‌ای

هنگام جستجوی مشتری‌های جدید، فرصت ارتباط با مشاغل دیگر را نادیده نگیرید. مشاغل دیگری را در منطقه خود پیدا کنید و امکان مشارکت با آن‌ها را بررسی کنید. از طریق مشارکت، می‌توانید بسته‌های انحصاری ارائه دهید که ممکن است جذاب‌تر از یک محصول یا خدمات باشد. ایجاد رابطه با مشاغل دیگر همچنین می‌تواند مشتریان را در قیف فروش مشترک شما بیشتر نگه دارد.

ارتباط با مشتریان بین شرکت‌ها باعث افزایش پایگاه شما می‌شود و فروش بلند مدت را بدون افزایش هزینه‌های بلند مدت افزایش می‌دهد. هیچ راه انحصاری برای افزایش فروش وجود ندارد، اما هیچ شغلی نیازی به متوسل شدن به قیمت‌های بالای تبلیغات ندارد. تقویت شبکه موجود و زیرساخت‌های فروش، می‌تواند در کسری از قیمت نیز به همان اندازه تأثیرگذار باشد.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *